دنياي پاك و حريم مقدس تو


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

من به راحتي مردود شدم. من لياقت دوستي با شما را ندارم. كاري كه من از شما خواستم نه در خور شماست و نه كاري  عادي و معمولي است!!

كسي كه كنار يك رودخانه پر از اب زلال و تميز است اگر كثيف باشد همه مي دانند چنين شخصي ذاتا كثيف است. اما اگر كسي در كنار يك مرداب با اب كثيف و گنديده گير كرده باشد همه وقتي او را كثيف ببينند تعجب نمي كنند. چون مي دانند اين اتفاقي است كه براي هر كس در چنين موقعيتي پيش مي ايد.

واي بر من!! من در كنار يك دوست خوب و محترم و بسيار پاك و معصوم و نجيب چه فكرها كه در ذهنم نيست!!! افكاري بد و پست كه فقط خودت مي داني و من و خداي ما!! و اگر كمي انصاف داشته باشم بايد قبول كنم كه دنيايي كثيف ذهن مرا الوده كرده است. پس من با چه رويي در چشمان شما نگاه كنم؟؟ با چه رويي با شما حرف بزنم؟؟

وقتي به نوشته هاي شما و حرفهايي كه بين خودمان رد و بدل شده است فكر مي كنم خيلي خيلي از خودم و كارهايم و حرفهايم و درخواستهايم و ... خجالت ميكشم و عرق شرم مي ريزم. و چه افسوس كه تو مي بخشي و من باز در كمال پررويي و بي ادبي ادامه ميدهم!!!

يكبار مي توان عذرخواهي كرد..دوبار مي توان عذر خواهي كرد... سه بار مي توان عذر خواهي كرد.... ولي من بخاطر حرفهاي نسنجيده و زشتم با چه رويي مجدد مي توانم از شما عذر خواهي كنم؟؟ چگونه مي توانم دنياي پاك شما را لگد مال كنم؟؟ چگونه مي توانم به حريم مقدس و پاك شما تجاور كنم؟؟ و هزارن چگونه مي توانم ديگر................

به يقين همنشيني مثل من حتي به درد ...نمي خورد. شايد رفتن من بهتر باشد تا ماندن!! ماندني كه دنياي پاك شما را هم الوده مي سازد و دنياي روشن شما را تار مي كند چون از قديم گفته اند: كمال همنشين در من اثر كرد وگرنه من همان خاكم كه هستم.

من حتي اگر نروم با چه رويي با شما حرف بزنم؟؟ با چه رويي در چشمان پاك و معصوم شما نگاه كنم؟؟چگونه دستان پر محبت شما را بگيرم؟؟ چگونه از احساسم با شما حرف بزنم؟؟ چگونه صميمانه از ته دل اشك بريزم؟؟ چگونه از دوست داشتن و فراموش نكردن بنويسم و بگويم؟؟ چگونه گناه خودم را به گردن بگيرم كه در موردم تصور بد نكني و اشتباهم را بپذيري؟؟ چگونه ......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 8:55 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com